Imersīvo mediju kurss

Norises laiks: 23. aprīlis - 17. maijs (2024), otrdienas un piektdienas, plkst. 9.00 - 12.00
Norises vieta: tiešsaiste
Apjoms: 24 astronomiskās stundas
Dalībnieku skaits no uzņēmuma: 1 - 3 dalībnieki
Cena: EUR 3 000,-*

*tiek piemērota 100% de minimis atbalsta intensitāte

Programmas apraksts

IEVADS. IMERSĪVIE MEDIJI.
  • Imersīvie mediji - VR, AR, 360 video. Ievads par imersīvo mediju vēsturi un pielietošanas piemēriem. Maksas, bezmaksas un pašu programmētas sistēmas salīdzinājums. Nepieciešamo tehnoloģiju apskats.
  • Imersīvo mediju saturs. Ievads par imersīvo mediju pamatprincipiem - imersiju, klātbūtni un iemiesojumu. Pārskats par virtuālās realitātes programmas saturu.
  • Ievads par Unity programmas izmantošanas iespējām. Gadījumu apskats no veidotajiem piemēriem Latvijā un pasaulē.

UNITY SPĒĻU DZINĒJA APGŪŠANA.

  • Programmas izklājums, interfeisa apguve.
  • 3D objekti. Bezmaksas 3D objektu datubāzes, modelēšana izmantojot programmatūru - Blender, SketchUp, 3ds Max, Maya, programmu iespējas un izmaksu salīdzinājums. Tehnoloģijas 3D modeļu veidošanai - fotogrametrija, point-cloud, lāzerskenēšana.
Studenti, pasniedzējas vadībā, seko līdzi soļiem -
  • 3D objekta modelēšana izmantojot programmu Blender.
  • 3D objektu ievietošana Unity. Iepazīšanās ar procesu, izmantojot iepriekš gatavotus vai datubāzēs iegūtus 3D objektus.
  • 3D vides izveide. Iepazīšanās ar procesu un soļiem 3D vides izveidei, materiālu un tekstūru veidošanas apguve.
  • Gaismas un efekti. Praktiska gaismu pielietošana 3D vidē, atmosfēras  un vizuālo efektu radīšana.
  • Perspektīvas izvēle. Piemēri perspektīvu veidiem un padomi kā izvēlēties atbilstošāko perspektīvu projektam.
  • Animācija. Animācijas piemēri un izveide Unity vidē.
  • Interaktivitāte. Pārskats par Unity interaktivitātes iespējām, programmēšanu un interaktivitātes nozīmi pieredzes veidošanā.
  • 3D audio. Bezmaksas audio datubāzes, audio apstrāde programmā Reaper, audio ievietošana Unity un telpiska audio izvietošana 3D vidē.

UNITY PROJEKTA NOSLĒGUMS.

  • Virtuālās realitātes aplikācijas izveide. Apgūt kā eksportēt izveidoto 3D vidi VR brillēs, programmas ievietošana VR brillēs, testēšana. Apskats par virtuālās realitātes aplikāciju izplatīšanas iespējām.
  • WebGL, Interneta pārlūka aplikācijas izveide. Apgūt kā eksportēt 3D vidi priekš interneta pārlūka, kā ievietot failus mājaslapas serverī.
  • Mobilās aplikācijas izveide. Apgūt kā eksportēt izveidoto 3D vidi priekš mobīlās ierīces, kā failus ievietot mobilajā ierīcē, apskats par mobilo aplikāciju izplatīšanas iespējām.

Lektore

Paula Dejus

Informācija par organizatoru

Kā pieteikties apmācībām?

Ja esi aizpildījis pieteikumu Eiropas Digitālās inovācijas centra atbalstam:

Sazinies ar sev tuvāko Latvijas reģiona kontaktpunktu! 


LDA EDIC Kontaktpunkti Latvijā

Ja neesi aizpildījis pieteikumu Eiropas Digitālās inovācijas centra atbalstam:

Aizpildi pieteikuma anketu, 15. jautājumā atzīmējot ķeksīti pie "Digitālo prasmju apmācībām (100% atbalsts)". Ar Tevi sazināsies atbildīgā reģiona kontaktpunkta pārstāvis!

Aizpildīt pieteikumu

Līdzfinansēts no Eiropas Savienības projekta "Latvijas Digitālais akselerators" DAoL, ID Nr. 101083718 un Eiropas Savienības Atjaunošanas un noturības mehānisma ID Nr. 2.2.1.1.i.0/1/23/I/CFLA/002.
Eiropas Savienība neatbild par vietnes saturu.