Digitāli risinājumi monitoringa sistēmas izveidei izglītības iestādē
Norises laiks: 8. maijs, no plkst. 10.00-16.00
Norises vieta: Ventspils Augsto tehnoloģiju parks 1, Ventspils, LV-3602 vai tiešsaistē
Apjoms: 8 akadēmiskās stundas (6 astronomiskās stundas)
Dalībnieku skaits no vienas organizācijas: 1-2 dalībnieki
Cena: 90 EUR/personai
tiek piemērota 100% de minimis atbalsta intensitāte
Vispārīgs programmas apraksts
Kursa laikā dalībnieki apgūs zināšanas un prasmes digitālu rīku izmantošanā, lai veidotu un uzturētu monitoringa sistēmu izglītības iestādē. Tiks izmantotas daudzveidīgas mācību metodes, tostarp lekcijas, praktiskās nodarbības, darbnīcas, grupu darbs un reālu situāciju analīze.
Kursa mērķis ir sniegt izglītības iestāžu vadībai zināšanas un praktiskas iemaņas digitālu rīku izmantošanā monitoringa procesu efektivizēšanai.
Kursa saturs
- Monitoringa sistēmas nozīme un priekšrocības
- Problēmas un izaicinājumi digitālo rīku vidē
- Kritēriji piemērotākā rīka izvēlei un pielāgošanai
- Populārāko digitālo rīku izpēte
- Praktiski soļi monitoringa sistēmas izveidei
- Datu ievades mērķis, apstrāde un analīze
- Datu drošība un konfidencialitāte
- Reālu situāciju analīze un risinājumu izstrāde
- Diskusija un labās prakses piemēri
Ieguvumi
- Izpratne par monitoringa sistēmas priekšrocībām
- Zināšanas par populārākajiem digitālajiem rīkiem monitoringa vajadzībām
- Spēja pielāgot monitoringa sistēmu izglītības iestādes specifikām
- Izpratne par datu ievades mērķiem un to izmantošanu
- Prasmes datu apstrādē un analīzē
- Zināšanas par datu drošību un konfidencialitātes principiem
- Prasmes identificēt un risināt problēmas digitālajā vidē
Mērķauditorija
Izglītības iestāžu un pašvaldību izglītības nozares vadītāji un speciālisti: direktori, vietnieki, kvalitātes un projektu vadītāji, izglītības metodiķi, digitālās transformācijas un IT attīstības koordinatori.
Priekšzināšanas
Pamatprasmes darbā ar datoru
Lektore
Undīne Priedoliņa – eksperte izglītības digitalizācijas jautājumos, Mg.edu.sc., ar pieredzi pedagoga, metodiķa un izglītības vadības darbā.
Organizators