Latvijas Digitālais akselerators aicināja uzņēmējus un interesentus piedalīties digitālo prasmju apmācību iespēju vebinārā “No digitālās transformācijas līdz lojālam klientam”.
Digitālā transformācija nav tikai tehnoloģiju ieviešana – tā ir arī domāšanas maiņa, procesu optimizēšana un ciešāku attiecību veidošana ar klientiem. Mūsdienās tieši klientu pieredze kļūst par noteicošo faktoru, kas ietekmē uzņēmuma konkurētspēju un spēju veidot ilgtermiņa lojalitāti.
Vebināra laikā dalībnieki guva vērtīgas atziņas no akadēmiskajiem un uzņēmējdarbības ekspertiem:
Šajā vebinārā tika aplūkots, kā digitālās tehnoloģijas palīdz uzņēmumiem ne tikai pārveidot procesus, bet arī padarīt klientu ceļu ērtāku, ātrāku un patīkamāku.
Digitālā transformācija ir uzņēmumu izaugsmes pamats – tā ļauj efektīvāk izmantot resursus, paaugstināt peļņu un vienlaikus sniegt klientiem labāku pieredzi. Savukārt uzticība un lojalitāte ir tie faktori, kas nosaka uzņēmuma stabilitāti nākotnē.
Ar digitālās transformācijas iespējām un LDA atbalstu vari iepazīties: digitallatvia.lv
Šī mājaslapa ir finansēta no Eiropas Savienības Digitālās Eiropas programmas līdzekļiem projekta “Latvijas Digitālais akselerators” (DAoL), ID Nr. 101083718, ietvaros.
Paustie uzskati un viedokļi ir tikai autora(-u) uzskati un viedokļi un ne vienmēr atspoguļo Eiropas Savienības vai Eiropas Komisijas uzskatus un viedokļus. Par tiem nav atbildīga ne Eiropas Savienība, ne Eiropas Komisija.